Kettilsås Skidanläggning

574 91 Vetlanda

Vetlanda - Friluftsfrämjandet

I MOBILVERSIONEN FINNS EN LITEN PIL UPPE TILL HÖGER. TRYCK PÅ DENNA FÖR MER INFO! Häng med oss ut! Som lokalavdelning erbjuder vi härliga naturupplevelser genom en mängd små och stora friluftsäventyr! Vår anläggning är främst inriktad på vinteraktiviteter där vi erbjuder nedförsåkning för både stora och små, varför inte testa på att glida på våra rails eller prova på att lätta ifrån marken i våra hopp. De aktiviteter vi erbjuder leds alltid av utbildade ledare som görs säkra, njutbara, spännande och utvecklande. Det spelar ingen roll om du är nybörjare eller inbiten fantast – vår skidskola eller våra privatlektioner anpassas alltid efter deltagarna och vi erbjuder gemenskap såväl som utmaningar för de riktigt äventyrliga. Vi har även möjlighet att erbjuda funktionell skidåkning i vår anläggning vilket vi är väldigt stolta över. PS. Har du kanske drömt om att bli friluftsledare eller vill jobba ideellt? Då har du kommit rätt. Välkommen att kontakta oss! Låt äventyret börja.