Forshaga Fibernät AB

+4654192960

Beskrivning

Forshaga Fibernät: Vi bygger ett öppet fibernät i Forshaga kommun

Forshaga Fibernät ansluter villor, flerbostadshus, föreningar och företag i Forshaga kommun till fibernätet. Fibernätet kommer att ersätta det gamla kopparnätet och till skillnad från kopparnätet så har fibern nästintill obegränsad kapacitet. Vi har ett öppet nät med för närvarande 25 olika leverantörer och många olika tjänster att välja mellan. HUR BESTÄLLER JAG FIBER TILL MIN VILLA? Sök på din adress ovan om du vill beställa en fiberanslutning till din fastighet. Följ stegen och tryck sedan på den gröna knappen Jag vill bli ansluten. [https://forshaga.stadsnatsportalen.se/pages/Anslutning:Läs mer här. ] HUR BESTÄLLER JAG TJÄNST (INTERNET, IP-TV ELLER IP-TELEFONI)? Om du redan har fiber installerat i ditt hus eller lägenhet kontaktar du bara någon av våra tjänsteleverantörer så aktiverar de tjänsterna du vill beställa. Du behöver inte kontakta Forshaga Fibernät innan du beställer tjänst.