Artistic Cakes with Love

Kavaljersgatan, 422 48 Hisings Backa

ArtisticCakeswithLove-Barntårtor, Tematårtor, Fototårtor, Företagstårtor, Födelsedagstårtor, Jubileumstårtor, Bröllopstårtor, Förlovningstårtor och Cup cakes

Välkommen till Göteborgs Artistic Cakes with Love. Vi erbjuder Barntårtor, Födelsedagstårtor, Jubileumstårtor, Specialtårtor, Tematårtor, Bröllopstårtor, Förlovningstårtor, Fototårtor, Företagstårtor, Tårtdekoration, Vegantårtor, 'baby shower' Tårta, Specialtårtor, cup cakes och mycket mer. Tematårtor för alla tillfällen. Vi erbjuder vanilj tårtor, choklad tårtor, jordgubbs tårtor, hallon tårtor, kaffe tårtor, frukt tårtor, cream cheese tårtor och mycket mer. Tårtor bakade med kärlek som förgyller vardagen och gör festen minnesvärd. Välkomna att höra av er för beställning.